Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, la Comissió Pedagògica de l’AMPA porta mesos organitzant la propera Ballaruga.

Som molta gent els qui ens impliquem activament en la seva realització, i un cop més volem comptar amb la vostra participació en la que ja serà la nostra quinzena edició, fem 15 anys!!!

Molts sou veterans i veterantes o ja hi heu col·laborat, i a d’altres potser els agradaria iniciar-se per primer cop com a responsables de grup. És per això que ens adrecem a vosaltres per fer una previsió de les persones que portaran a terme aquesta gran aventura que comença el 30 de març (dilluns).

Per als qui encara no us hagueu iniciat, farem un breu resum explicant en què consisteix l’activitat i quines són les tasques que s’han de realitzar com a responsable de grup.

Descripció de l’activitat

La Ballaruga és una activitat de ball/interpretació que es representa el dia de la festa de fi de curs, el 13 de juny, a la tarda abans del Sopar de Germanor. Es tracta d’una activitat oberta i gratuïta per a tots els alumnes.

Cada grup comptarà amb un màxim de tres o quatre responsables, segons el cicle. Es farà una sessió d’assaig setmanal de mitja hora, a partir del 30 de març (dilluns) i fins al 11 de juny (dijous), i el divendres 12 de juny (Assaig General).

Abans de la primera sessió s’establirà un període d’inscripció; els responsables també es reuniran amb la Comissió Pedagògica per qüestions organitzatives, per determinar el tema i desenvolupament central del festival, aquest dia ampliarem tota la info necessària en quant a les tasques a realitzar. Preneu nota que la reunió de Responsables serà el dijous 12 de març a les 18h.

Què haig de tenir en compte si vull ser responsable de grup?

▪ És imprescindible ser SOCI/A de l’ AMPA.
▪ Abans de prendre la decisió de ser responsable de grup, hem d’estar ben segurs que els nostres fills/es hi volen participar.
▪ És requereix un mínim de disponibilitat.
▪ Compromís durant les deu setmanes que dura l’activitat i assegurar-me que el dia de l’ assaig general i el dia de la Ballaruga hi puc assistir.

Recomanacions per establir el dia d’assaig del grup

▪ Per garantir el màxim de participació hem de tenir en compte les extraescolars del grup-classe.
▪ Organitzar la graella d’assajos és complicat, per aquest motiu us demanem un mínim de flexibilitat.

Com us podeu apuntar?

Els interessats a ser responsables de grup hauran d’enviar un correu electrònic, data màxima DIVENDRES 7 de febrer, no acceptarem cap sol.licitud fora de termini.

ampa.pedagogica@pereiv.cat

Al correu haureu d’indicar: el vostre nom i cognoms, nom/cognoms i curs dels vostres fills o filles, telèfon i disponibilitat (recordeu llegir l’apartat “Recomanacions per establir el dia d’assaig del grup”).

La Comissió Pedagògica…

▪ Us confirmarà el dia, hora i espai d’assaig un cop exhaurit el termini establert.

Espais i hores disponibles

▪ Aquest any disposem de menys espais per dur a terme els assajos de la Ballaruga, volem que sigueu conscients, per aquest motius us demanem flexibilitat.

Els horaris de què disposem són els següents (en intervals de 30 min):

– Dilluns de 17 h a 19 h (Exemple: 17 h a 17:30 h / 17:30 h a 18 h / 18 h a 18:30 h / 18:30 h a 19 h)
– Dimarts de 17:30 h a 19 h
– Dimecres de 17:30 h a 19 h
– Dijous de 17:30 h a 19 h
– Divendres de 17 h a 18 h

Us animem a participar!

Comissió Pedagògica
Ampa Pere IV

Responsables_Ballaruga-2020
Benvolgudes famílies,