castells

Benvolguts pares i mares,
Seguint els acords de l’Assemblea General ordinària del passat mes d’octubre, i seguint el que marquen els nostres estatuts, la Junta Directiva actual estableix el següent calendari electoral:

1. DEL 11 AL 22 DE NOVEMBRE
Període de presentació de candidatures a la Junta Directiva .

President/a , Vice-president/a ,Secretari/a , Tresorer/a i Vocals de: Extraescolars, Casals i Colònies, Menjador, Comunicació, Escola de pares, Lleure en família, Pedagògica, Festes, Escola Inclusiva i Camins Escolars

Les funcions de la Junta Directiva, Presidència, Vice-presidència, Tresorer i vocals es descriuen amb detall als estatuts de la nostra Associació (bloc o secretària de l’Ampa)

També podeu dirigir-vos a qualsevol dels actuals membres per obtenir més informació.

2. Dia 25 NOVEMBRE: publicació dels candidats/es.

3. Dia 11 DE DESEMBRE : ASSEMBLEA GENERAL EXTRAORDINÀRIA de socis/es.
Lloc : Gimnàs de l’escola amb el següent ordre del dia:
Eleccions nova junta, amb el següent horari;

  • 16:30 a 18.30 h Votació dels diferents càrrecs a l’entrada principal de l’escola.
  • 18:30 a 19 h Recompte de vots i notificació dels candidats escollits.

Seguint el criteri de l’anterior procés electoral :

1. Segons els estatuts de l’associació, tots els socis i sòcies de l’AMPA, al corrent de pagament, poden presentar-se per primera vegada o en reelecció a un dels càrrecs esmentats en el punt 1. (pare i mare o representant legal).

2. A l’imprès de presentació de candidats/es (descarregant el pdf  o a la vostra disposició a la secretària de l’Ampa) hi figurarà el nom i cognom, nom i curs del fill/a, signatura del soci/a i el càrrec al qual es presenta. Aquest imprès s’ha de lliurar en un sobre tancat, juntament amb una fotografia, a la secretària de l’AMPA Ester Portillo

3. El tancament de la presentació de candidatures serà el dia 22 de novembre a les 18:00 h.

4. Els candidats tindran dret a un espai reservat al tauló d’anuncis de l’escola per a fer públics els seus objectius si així ho consideren, del dia 25 de novembre al 11 de desembre, tanmateix els candidats/es tenen dret a consultar la llista de socis/es del curs 2013/14 durant l’horari d’activitat de la Secretària d’Ampa.

Desenvolupament de les eleccions

Totes les famílies sòcies tenen dret a un vot per a cadascun dels càrrecs electes; s’accepta el vot en representació d’ un altre soci/a , ( 1 vot com màxim) presentant l’ autorització el dia de l’assemblea, escrita i signada amb l’ imprès que podeu recollir a la secretaria d’Ampa des del dia 11 d’ octubre al 9 de novembre.

Vull agrair a totes les persones que han format part d’aquesta junta la seva dedicació i esforç i a la resta de famílies la seva participació i comprensió, senzillament hem fet tot el possible per millorar l’escola dels nostres fills/es.

Us convidem a participar i continuar aquesta gran tasca amb la mateixa il·lusió que ho hem fet fins ara tots nosaltres!!!

Una abraçada,

Patricia Sarrias,
presidenta en funcions de l’AMPA.

Barcelona, 8 de novembre de 2013