delegaciocrossing the box
Benvolgudes famílies,

Tal i com us vàrem informar en un comunicat anterior, s’ha iniciat el procés d’eleccions a la Junta Directiva d’AMPA. Un cop tancat el període de presentació de candidatures han quedat vacants els càrrecs de tresorer/a i secretari/a.
Per aquest motiu es prorroga fins el dia 6 de novembre la presentació de candidatures per aquest dos càrrecs.

És indispensable pel funcionament d’aquest òrgan la vostra implicació i per tant, us demanem la vostra col•laboració per tal que l’AMPA pugui seguir treballant eficientment, tal i com s’ha fet fins ara.

Us recordem que trobareu a la secretaria d’AMPA i en el BLOC els impresos per a presentar les vostres candidatures ( -Descarrega’ls en PDF-  )

Les candidatures ja presentades les podreu consultar al tauló d’anuncis de l’Escola o bé al BLOC ( -Descarrega’ls en PDF-  )

L’Assemblea Extraordinària per a la celebració de les eleccions serà el proper dia 12 de novembre a les 19:00 h. mitjançant vot secret. Us recordem que totes les famílies sòcies tenen dret a un vot per a cadascun dels càrrecs electes; s’accepta el vot en representació d’ un altre soci/a , ( 1 vot com màxim) presentant l’ autorització el dia de l’assemblea, escrita i signada amb l’ imprès que podeu recollir a la secretaria d’AMPA i al BLOC des del dia 27 d’ octubre a l’11 de novembre ( -Descarrega’ls en PDF- )

Junta directiva en funcions