ball2

ASSAIG GENERAL: DIVENDRES 17 DE JUNY A LES 15:00h

La Comissió Pedagògica us informa que tots els nens i nenes inscrits a la Ballaruga, hauran d’assistir a l’Assaig General que tindrà lloc el divendres 17 de juny a les 15:00h al pati de l’escola.

  • Les responsables de cada grup hauran de ser molt puntuals.
  • Els nens i nenes que es quedin a dinar a l’escola, seran lliurats directament a les responsables de grup. (El coordinador del menjador disposarà d’un llistat amb tots els inscrits)
  • La resta haurà de ser a l’escola a les 15:00 h i entraran tots per la porta del carrer Bilbao (entrada habitual de Primària).
  • L’assaig es farà en el mateix ordre que el dia de la Ballaruga a excepció dels grups de 6è, que ho faran els primers (a la nit tenen el sopar de graduació).
  • L’assaig acabarà a les16:30 h., els nens i nenes es recolliran aquest hora, excepte si tenen activitat extraescolar, que faran amb normalitat.

Demanem assistència i puntualitat.

L’Assaig General és una prèvia important, sobretot per als més petits, ja que serà la primera vegada que pugin a l’escenari, per aquest motiu us agrairem el màxim d’assistència i sobretot puntualitat alhora de recollir-los, recordeu que TOTS els nens i nenes seran lliurats per les responsables de grup. (Porta gran de Primària del carrer Bilbao).

BALLARUGA: DISSABTE 18 DE JUNY

Indicacions per a tots els nens/es i responsables que participen a la Ballaruga:

 

  • LES RESPONSABLES I ELS NENS/ES HAURAN DE SER A L’ ESCOLA 5 minuts abans de les 16h. (A les Portes indicades esperant ell seu grup)

 

 

  • Farem l’entrada a les 16h nens/es, responsables i voluntaris maquillatge i audiovisuals)

 

  • Pel que fa al vestuari (les responsables de cada grup coordinaran prèviament tot el tema del vestuari segons les seves preferències)

 

  • A l’escola els maquillarem i acabarem de enllestir-ho tot. (RECORDEU QUE TENIM MOLT POQUETA ESTONA, CAL UNA MÀXIMA COORDINACIÓ ENTRE RESPONSABLES I VOLUNTARIS DE MAQUILLATGE, AUDIOVISUALS…)

 

L’entrada dels grups serà la següent:

De P3 a Segon: Per la porta de Camí Antic de València i es concentraran a les Aules d’Educació Infantil.

Tercer: Per l’entrada principal del carrer Bilbao i es concentraran a l’Aula de P5B.

Quart i Cinquè: Per la porta principal del carrer Bilbao, i es concentraran al Menjador.

Sisè: Per la porta principal del carrer Bilbao i es concentraran al Gimnàs.

NOVETAT

OBERTURA DE PORTES A LES FAMÍLIES

Obrirem portes a les 17h (pati gran, carrer Bilbao). Aquest any ho farem de manera gradual, per tal d’evitar qualsevol mena d’incident. No hi ha pressa fins que no entri tothom, l’espectacle no començarà.

A partir de les 17:30h donarem el tret de sortida a l’onzena Ballaruga de l’Escola Pere IV. Aquest any ens acompanyareu a fer “LA VOLTA AL MÓN EN UN MUNT DE CANÇONS”. Pareu molta atenció, els “grans” de l’escola hi participen d’una manera molt especial!!

Quant a les localitats, aquest any disposem de més cadires que l’any passat però penseu que som moltes les famílies que hi participem, aquest dia,  i per evitar la reserva de cadires per part dels voluntaris que es troben al centre i a petició de les famílies en l’Assemblea General de l’Ampa del passat mes d’octubre,  ho farem de la següent manera:

La primera filera de cadires quedarà RESERVADA per a persones amb MOBILITAT REDUÏDA. A partir d’aquí, les dues fileres següents aprox. estaran RESERVADES per a totes aquelles persones que molt amablement col·laboren amb el maquillatge i audiovisuals dels grups. Cada cadira portarà el rètol corresponent i el curs, NO EL NOM. Per exemple MAQUILLATGE P3A, AUDIOVISUALS P3B… i així successivament. Només 1 cadira per voluntari,  cadascú decidirà després si la fa servir o s’estima més seure amb els seus familiars.

Les RESPONSABLES de cada grup romandran amb els nens i nenes a peu d’escenari, com sempre.

La resta de cadires quedaran a disponibilitat de la resta de les famílies que vénen a gaudir de l’espectacle. Us demanem SENTIT COMÚ i CIVISME pensem que molts avis i àvies pot ser necessiten més la cadira que algú de nosaltres.

També habilitarem una taula per anar deixant totes les bosses que trobem a sobre de les cadires,  RECORDEU QUE NO ES PODEN RESERVAR CADIRES, per tal que tothom que entri per la porta tingui les mateixes opcions.

No us oblideu que les RESPONSABLES de grup lliuraran els nens i nenes un cop finalitzi la Ballaruga, Són molts i els infants han d’estar sota la seva supervisió en tot moment, no volem cap ensurt!!!

Desitgem que gaudiu molt de la VOLTA  AL MÓN EN UN MUNT DE CANÇONS!

Us hi esperem!!!!

Gràcies per la vostra col·laboració.

Comissió Pedagògica

AMPA PERE IV